ROZHOVOR: Štěpánka Líznerová, Colognia Press

8. 11. 2019

Firma Colognia press je již několik let jedním z významných partnerů kolínského cyklistického klubu. Tým kolem Jana Slavíčka podporuje dlouho a to byl také důvod položit několik otázek Štěpánce Líznerové, člence správní rady firmy.

Dobrá partnerství přetrvávají roky a to mezi Colognií a kolínskými cyklisty je toho důkazem

Stále platí, že na kole jezdíte, ale ne tak často, jak by jste si přála či se to za rok od našeho posledního rozhovoru změnilo?

„Abych byla upřímná, mnoho se toho nezměnilo a moje kolo stále zahálí více, než bych si přála. Volného času je málo a tak mojí prioritou jsou teď procházky v přírodě s mým malým vnukem, nebo našimi psy. Ale je pravda, že při procházkách spousty cyklistů potkáváme.“


Cyklistický kolínský tým podporujete již dlouho. Jste s těmito penězi vloženými do partnerství spokojeni? V čem vidíte největší klady?

„Dobrá partnerství přetrvávají roky a to mezi Colognií a kolínskými cyklisty je toho důkazem. Pokud bychom si nebyli jisti, že vkládáme peníze do dobrých rukou, nedělali bychom to. Sport, kultura a hendikepovaní spoluobčané jsou naše cílová skupina, tady vidíme největší příležitost, jak díky jejich podpoře dělat z Kolínska lepší místo pro život.“

Můžete prozradit blížeji něco o firmě Colognia press?

„Colognia press, a.s. je tradiční kolínská firma, která má za sebou 23 let úspěšného života. Hlavními produkty, které pro zákazníky vyrábíme, jsou samolepící etikety bez tisku, grafické etikety, peel-off etikety, shrink sleeve, DPG etikety, flexibilní obaly, wash off etikety, visačky, potiskujeme laminát na výrobu tub apod. Naším benjamínkem je výroba reklamních plechovek, o které bude ještě řeč. Dobré, kvalitní produkty jsou důležitou součástí úspěchu firmy, já bych zde ale ještě ráda zmínila lidi, kteří za tímto úspěchem stojí. Velký dík patří právě jim, zaměstnancům, majitelům, zákazníkům a dodavatelům. Firmu totiž tvoří především lidé.“

Kolínští jezdci úspěšně kombinují cyklokros i horská kola. Jste tradičním návštěvníkem cyklistických závodů pořádaných v Kolíně?

„Závodu Toi Toi Cup se účastním každý rok. Těším se i na letošní ročník, kde Colognia press bude opět mít svůj stánek, ke kterému tímto zvu všechny návštěvníky.“

Šéf týmu Jan Slavíček sází hodně na mladé jezdce. Jste s tímto směřováním spokojeni?

„Panu Slavíčkovi a celému týmu moc fandím, po setkání s ním vím, že cyklistika je velkou součástí jeho života a co dělá, dělá opravdu s láskou a dělá to výborně. Což ostatně ukazují dosažené výsledky. Mladá generace si podporu určitě zaslouží. Dnes, kdy na mladé nemá nikdo čas, je nezbytné takovéto aktivity podporovat a dávat tak mladým lidem radostnější smysl života.“

Navíc tým je stále mezinárodnější, hlavně jezdci ze Slovenska. Je to pro vaši firmu nějak přínosné?

„Naše firma právě v tomto období řeší razantnější expanzi na zahraniční trhy. Na slovenském trhu máme také několik zákazníků, takže je vidět, že mezinárodní spolupráce funguje jak na poli byznysu, tak na tom sportovním. Takže mezinárodní účast v týmu určitě vítáme.“

Pořadatel letošního Toi Toi Cupu v Kolíně přichází pro diváky se zajímavou novinkou Colopivo. Můžete přiblížit návštěvníkům co je čeká?

„Tento nápad mě velmi nadchnul hned od samého počátku. Shodli jsme se na tom, že každého návštěvníka závodu jistě potěší suvenýr, který může vypít, plechovku si dát podepsat od závodníků a uschovat si jí jako památku na tento závod. Na obalu plechovek budou fotografie závodníků a uvnitř pivo. A právě Colognia press tyto plechovky pro návštěvníky závodu dodala. I takto může vypadat partnerská spolupráce. Takovéto plechovky můžeme vyrobit pro kohokoliv, potisknout je můžeme podle dodaných dat a každá plechovka může být jedinečná. Náplní může být pivo nebo energetický nápoj. Je to výborné řešení na párty, večírky nebo můžete své blízké či kamarády překvapit neotřelým dárkem.“

 

 

Zpět